Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
0
yorum

Bakire ile mükemmel sex tecrübesi

Merhaba ben baran size başımdan gecen engüzel sex anılarımdan birini anlatacağım. bir gün bir kızla otobüste yolculuk yaparken gözgöze geldik. gözünü bemden alamıyor ve bana bakmaktan hiç vazgeçmiyordu. daha sonra bu kıızla tanışma fırsatı yakaladım ve telefonunu aldım.
ertesi gün kızı arayıp buluşma teklif ettim ve pastanede buluştuk. kız 18 yaşında ve henüz hiç bir erkek arkadaşı olmayan biriydi. pastanede benim ondan beklentilerimi anlattım ve onunla sex yapmak istediğimi söyledim. ilk önce kabul etmedi ama ben elimi bacaklarına götürünce sesini çıkarmayarak kabul ettiğini anladım. biraz bacaklarını okşadıktan sonra benimki hemen kalktı ve dimdik oldu. daha sonra burada rahat olmadığımızı söyleyip onu benim evime götürdüm.
ben ve kız evde yalnızdık ve ona sarılarak dudaklarından öpmeye başladım. hiç tepki vermiyordu. sonra ellerimi göğüslerine götürdüm ve okşamaya başladım. benimkini çıkarıp eline verdim. sonra onu soydum karşımda çırılçıplaktı ve tir tir titriyordu. ilk defa olduğu besbelliydi. bu bana daha büyük zevk veriyordu.
bende soyundum ve yataga girdik deliler gibi sevişiyorduk göğüslerini yarım saate yakın yaladıktan sonra amına geçtim kıllarını yeni kesmişti ve çok güzeldi. yalamaya başladım oda inleme başladı. bayağı bir yaladıktan sonra sıra en zevkli ana gelmişti. sikimi alıp ammına doğru bastırmaya çalıştım bakireydi ve çok zor giriyordu.
biraz bastırdıktan sonra kökledim ve pompalamaya başladım. çığlıklşar içinde bağırıyor hem de zevk alıyordu. 5- 10 dak,ka pompaladıktan sonra müthiş şekilde boşalmıştım. harika bir duyguydu. amından kan gelmeye başlamıştı. daha sonra bir kaç kez daha ayrı günlerde beraber olduktan sonra onu bıraktım. çünkü yeni birini bulmuştum… :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Tecavüz Pornolar | Zorla Pornolar | Hardcore Sikiş

Etiketler

21 32 34 3posta 3posta.net 48 abim Abime Abla Ablam Ablamı Ablamın Ablamla Acımadan acımadılar adult Adult hikaye adult hikayeler ağzına Aile Aile Hikayeleri Akrabalarıma aldatıyorum Aldatma aldatma hikaye Aldatma hikayeleri Aldattı Aldattık Aldattım Alman Amca Amcamin amcik anal anal hikayeleri anal sex Annem Anneme Annemle Arabada Sikiş arama arkadasimin Arkadaşı arkadaşım Arkadaşımı asker At Ateşli ateşli amı Ateşli hatun ateşli sex Aycanin ayse Azgın Azgın dul azgın hademe Azgın yengem Babam Babamla bacak Bahçıvanın kızı Bakıcı Bakire Bakire Hikayeleri balayında baldız Baldızı Baldızım Baldızımın Baldızımla baldizimi bana Banyoda baş örtülü Bayanla Bayıltıp Bekar ben Beni beş bir BireBir Sex Hikayeler Biri borcuna Boşaldım bozdu çektirdim Çıldırttım Çılgın Çılgın sex hikaye çılgınca çiftlerle ÇOK Dağıttılar-Tecavüz Dayanamadim De dedi defa delice Diğeri Dilber Dilençi doktor dolgun Domalt dul Dul hatun Edemiyordu emme en eniştem Ensest Ensest Hikayeler erkekle erotik erotik hikaye erotik hikayeler Esmer Eş değiştirme Eşim Eşimi Eşimle eteğimi evde Evli Evli Cift Hikayeler fahişem fantazi Fantazimi Fantezi Fantezii Fena fetiş Fetiş Hikayeleri Gay Gay - Lezbiyen Hikayeler Gençlerle Genel hikayeler gibi giriyor gizli kaçamak gogus Gozlu Göğüsleri göt Götler Götten götümden Grup Grup Sex Hikayeleri Gün GÜZEL Halam Hamile hareketli HARIKA Harika Am Hatun hayatımın Hemşire her herşeyi Hikayeler hikayeleri hilal cebeci hirsizi Hocamla Hostes Iktidarsiz iki ilk imam kızı inleyerek iş yerinde hikayeler iş Yerinde Sex jartiyer kadar Kadınla kadin Kadindi Kalcali kalçalarım Kalındı kaloriferci Kanaya Kankamın Kapalı Hatun Kapıcı Kaptanın eşi kardesi kardeşi KARDEŞİM kardeşime Karı karım KARIM Karıma Karımla Karıyı Karimin karisi karsilik kaybedince KAYINBABAM Kayinpederim Kırmızı kısa hikaye Kısa Hikayeler Kısmet kız kız kardeşim kızıl Kızım Kızlıgımı Kızlık Bozma ki Kilotu kişiydiler klüpte kocam kocam beni sikmiyor kocamı aldattım Komsum Komşum Komşumun Komşumuzun kızı Köyde kumar kumarda kusum Kuzen kuzenim KUZENİMİN Küçük leyla Lezbiyen Lezbiyen Hikayeleri lisede liseli Liseli Hikayeleri Liseli kız hikayeleri liseli sex hikayeleri Liseliyi lolita marmaris masaj Masörmü Melis meme Mine msn Mutlu Nihal o ofisteki oğlu Oğlum Okul Okulda okunan Olgun olgun azgın bayan olgun bayan Olgun Bayan Hikayeleri ormanda Orospu Otobüsdeki otobüste öğrenci Öğretmenim öğretti pampiş Parlak patronum Patronuma siktirdim Popomu porno hikaye porno hikayeler porno hikayeleri porno izle Pornocu resimleri Ritayla Robot rus sahil sakso Sarap sarı sarışın Sarisin sekreter Sekreterin seks seks hikaye Seks Hikayeleri seks hikayesi seksi Sevgilim Sevisiyordu Sevişiyoruz sevişme seviştim sex sex hikaye sex hikayeleri sex hikayemiz sex hikayesi Sexi SEXSİ sexyhikayeleri sexyhikayeleri.com sikildim sikiş sikiş hikaye sikiş hikayeleri sikiş izle Sikişiyoruz.Ensest sikiyorum Sikti siktim siktim.Ensest siktirdim siktm soktum sokuyor Spor hocam Stajyer sulandı tabur Tadı tanımadığım adam Tanya Taş komşum Tatil tatili Tatmin taze am tecavuz Tecavüz tecavüz hikayeleri Temizlikci Tesettürlü Teyze Teyzem teyzemin kızı tirasli Tokatla Tuzak Türbanlı Türbanlıyı Ulaşım Araclarında Sex Uydu uyurken uzun Uzun hikaye Uzun hikayeler Üniversite Hikayeleri Üniversiteli Üvey anne Üvey kız kardeşim ve Verdim yalama yaşanmış hikayeler yaşında yaşlı Yengem yeni Yeni Sex Hikayeleri Yesil Yollarda zencilerle zevkten uçtu Zıplatarak Zorla Zorladım Zorlaya