Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
2
yorum

Olgun müşterimi siktim istemesede

Merhaba ben adanada yaşıyorum . Adım Selim Adanada bir cep telefonu dükkanım var. Bir gün bir bayan geldi yaşı 37 , 38 vardı ismi sevil idi . Sarışın güzel bir kadınla ilk önce gözlerimle kestim . Eleman abi hanımefendiyle ilgilenirmisin demişti benim masama gönderdi telefonu arızalıydı . Neyse telefonunu 10 dakikada yapmıştım. Ama kadınla sohbet etmek için uzatıyordum . Daha sonradan kadın Ben kuaföre gideyim dönüşte alırım demişti. Bende hiç huyum olayan bir şeyi yaptım kadının telefonunu kontrol ettim .
Cep telefonundaki fotoğraflar,mesajlar,facebook mesajları hep erkeklerle konuşmuştu. Kaşar gibi bir şeydi bir kaç kişiye aşkım diye yazışmış Neyse kadın geldi telefonu aldı gitti gitmeden öncede telefon numaramı vermiştim. Daha sonradan bir kaç gün geçti bu kadın kontör için beni aradı ben otarafa gelemiyorum bana bir kontör atsanız ben yarin uğrasam parasını versem olurmu demişti bende kabul ettim .
Ve aradan 10 dakika geçti kontör geldiği için teşekkür etmek istediğini söyledi Bende rica ettim ve dışarıdaydı saat 21:00 civarındaydı . Bende dışardasınız galiba demiştim evet ekmek aradım ama bulamadım aç kaldım galiba demişti. Bende hemen fırsat bu fırsat dedim ve ona yemek getirmek istediğimi söyledim yok dedi baya ısrar ettim kabul etti . Hemen elemana yemek söylemesini söyledim gittim yemekciye yemek hazırdı hemen onu aldım kadının evine gittim ev adresini vermişti. Yemeği kapıdan verdim buraya kadar gelmişsin bir şeyler ısmarlıyayım demişti kadını daha 2 ci görüşümdü ve kabul ettim . İçeri geçtim evi güzeldi kendisindede eşortmanlar vardı. Hastaydı yatıyordu . Yemeğini yedi hoş beş konuşmaya başladık ben içimden nasıl yanaşabilirim diye düşünüyordum çünkü o karşı koltukta oturuyordu . Sonradan mesajlar aklıma geldi o mesajlardan bir şeyler çıkartabilirim diye düşündüm .
Sonrasında ben çok güzel el falına bakarım dedim oda yapma ya gibisinden söyledi evet dedim istersen bakabilirim dedim istemeyerek de olsa kabul etti. Ve yanına oturmuştum ama aramızda mesafe vardı. Elini elime aldım başladım senin sevgilin var şöyle böyle evli bu adamdan kork gibisinden mesajlarda konuşmalarda okuduklarımı söylüyordum oda yok öyle bir şey diyordu amk gördük ne inkar ediyon :))) Neyse daha sonradan gözünün üzerinde saç vardı durun dedim saçınızı alayım dedim ve gözündeki saçı aldım. Titriyor ve ne yapacağımı bilmiyordum kararlıydım sikmek istiyordum ve azmıştım kadında çok güzel fizikli bir kadındı . Dayanamadım ve ayağa kalkar kalmaz üzerine abandım ve boynunu kulak memelerini yalıyordum yapmayın diyordu kendinize gelin diyordu bende bundan sonra ne olacaksa olsun dedim cünkü o durumdan vazgeçsem adım kötüye çıkar beni şikayet edebilir bukalemun gibi oynatır bi iş başlamışsa onu zevke getiresiye kadar ugraşacaksın ondan sonra herşey yoluna girer bende öyle yaptım dudaklarını öpmeye başladım amcıgına elimi attım
yavaş yavaş sulanmaya hoşuna gitmeye başlamıştı.. itiraz etmiyordu dur tuvalete gireyim ddedi tuvalete gitti arkasından bende gittim kapıda bekliyordum acaba birinimi arıyor diye düşünmeye başlamıştım ki yanılıyormuşum amcığını yıkıyormuşş sonrasında çıktı tuvaletten cıkar cıkmaz kucama aldım doğru yatak odasına götürdüm tuvaletin hemen yanındaydı eşortmanını indirdim vakit kaybetmek istemiyordum herhan birileri gelebilirdi direk yarrağımı tükürüklediğim gibi amıcıgına soktum üzerine abandım hayvan gibi sikiyordum inliyordu ahhhhhh ohhhh demeye başlamıştı üzerindeydim hızlıydım 10 dakika sürdü 10 dakika sonrasında içine boşaldım .. Hamile kalma ihtimali yoktu kordonlarını bağlatmıştı cünkü .. sonrasında işim bitti toparlandık çıktım ve telefonla konuştuk cok mutlu ettiğini söyledim . Bu olay olalı 1 ay oldu ve bu 1 ay içerisinde o kadınla 4 kez beraber oldum arabada evinde otelde her fırsatta sevgili degiliz cok sık görüşmüyoruz ama ne zaman canım isterse telefon açıyorum müsayitse buluşup sikiyorum daha ne istiyeyim .. Size bir ders verim haddime değil ama .. Bir işe kalkıştıysanız sonunu getirin sonunu getirmediğiniz taktirde başınızda yanar götünüzde bu kadar söylüyorum .. Bu arada bu hikayeyi anlatmamda aracı olduğu için gerceksexhikaye.com sitesine teşekkür ederim ..

2 yorum:

Kaan dedi ki...

İstanbul da yaşayan hanımlar ve evli çiftler arasın beni. Cesur ve hijyenik olanlar ve domalarak sert sikilmekten hoşlananlar arayın. görüşelim pişman olmazsınız. 0549 782 60 26 oldukça kalın ve serttir.

cevdet kara dedi ki...

Merhaba, Ben cevdet 34 yaşındayım, temiz, düzgün ve güvenirli, kesinlikle Sır çıkmaz,
sizinle her türlü fantazileri yaşamak ve yaşatmak istiyorum, iyi bir sırdaşımdır, Ben özel bir firmada muhendisim, Seyehat sorunum yok,cevdetkara3425@hotmail.com 05535254595 mesajlarınızı beklicem,
Sevgi ve Saygılarımla,

Yorum Gönder

Tecavüz Pornolar | Zorla Pornolar | Hardcore Sikiş

Etiketler

21 32 34 3posta 3posta.net 48 abim Abime Abla Ablam Ablamı Ablamın Ablamla Acımadan acımadılar adult Adult hikaye adult hikayeler ağzına Aile Aile Hikayeleri Akrabalarıma aldatıyorum Aldatma aldatma hikaye Aldatma hikayeleri Aldattı Aldattık Aldattım Alman Amca Amcamin amcik anal anal hikayeleri anal sex Annem Anneme Annemle Arabada Sikiş arama arkadasimin Arkadaşı arkadaşım Arkadaşımı asker At Ateşli ateşli amı Ateşli hatun ateşli sex Aycanin ayse Azgın Azgın dul azgın hademe Azgın yengem Babam Babamla bacak Bahçıvanın kızı Bakıcı Bakire Bakire Hikayeleri balayında baldız Baldızı Baldızım Baldızımın Baldızımla baldizimi bana Banyoda baş örtülü Bayanla Bayıltıp Bekar ben Beni beş bir BireBir Sex Hikayeler Biri borcuna Boşaldım bozdu çektirdim Çıldırttım Çılgın Çılgın sex hikaye çılgınca çiftlerle ÇOK Dağıttılar-Tecavüz Dayanamadim De dedi defa delice Diğeri Dilber Dilençi doktor dolgun Domalt dul Dul hatun Edemiyordu emme en eniştem Ensest Ensest Hikayeler erkekle erotik erotik hikaye erotik hikayeler Esmer Eş değiştirme Eşim Eşimi Eşimle eteğimi evde Evli Evli Cift Hikayeler fahişem fantazi Fantazimi Fantezi Fantezii Fena fetiş Fetiş Hikayeleri Gay Gay - Lezbiyen Hikayeler Gençlerle Genel hikayeler gibi giriyor gizli kaçamak gogus Gozlu Göğüsleri göt Götler Götten götümden Grup Grup Sex Hikayeleri Gün GÜZEL Halam Hamile hareketli HARIKA Harika Am Hatun hayatımın Hemşire her herşeyi Hikayeler hikayeleri hilal cebeci hirsizi Hocamla Hostes Iktidarsiz iki ilk imam kızı inleyerek iş yerinde hikayeler iş Yerinde Sex jartiyer kadar Kadınla kadin Kadindi Kalcali kalçalarım Kalındı kaloriferci Kanaya Kankamın Kapalı Hatun Kapıcı Kaptanın eşi kardesi kardeşi KARDEŞİM kardeşime Karı karım KARIM Karıma Karımla Karıyı Karimin karisi karsilik kaybedince KAYINBABAM Kayinpederim Kırmızı kısa hikaye Kısa Hikayeler Kısmet kız kız kardeşim kızıl Kızım Kızlıgımı Kızlık Bozma ki Kilotu kişiydiler klüpte kocam kocam beni sikmiyor kocamı aldattım Komsum Komşum Komşumun Komşumuzun kızı Köyde kumar kumarda kusum Kuzen kuzenim KUZENİMİN Küçük leyla Lezbiyen Lezbiyen Hikayeleri lisede liseli Liseli Hikayeleri Liseli kız hikayeleri liseli sex hikayeleri Liseliyi lolita marmaris masaj Masörmü Melis meme Mine msn Mutlu Nihal o ofisteki oğlu Oğlum Okul Okulda okunan Olgun olgun azgın bayan olgun bayan Olgun Bayan Hikayeleri ormanda Orospu Otobüsdeki otobüste öğrenci Öğretmenim öğretti pampiş Parlak patronum Patronuma siktirdim Popomu porno hikaye porno hikayeler porno hikayeleri porno izle Pornocu resimleri Ritayla Robot rus sahil sakso Sarap sarı sarışın Sarisin sekreter Sekreterin seks seks hikaye Seks Hikayeleri seks hikayesi seksi Sevgilim Sevisiyordu Sevişiyoruz sevişme seviştim sex sex hikaye sex hikayeleri sex hikayemiz sex hikayesi Sexi SEXSİ sexyhikayeleri sexyhikayeleri.com sikildim sikiş sikiş hikaye sikiş hikayeleri sikiş izle Sikişiyoruz.Ensest sikiyorum Sikti siktim siktim.Ensest siktirdim siktm soktum sokuyor Spor hocam Stajyer sulandı tabur Tadı tanımadığım adam Tanya Taş komşum Tatil tatili Tatmin taze am tecavuz Tecavüz tecavüz hikayeleri Temizlikci Tesettürlü Teyze Teyzem teyzemin kızı tirasli Tokatla Tuzak Türbanlı Türbanlıyı Ulaşım Araclarında Sex Uydu uyurken uzun Uzun hikaye Uzun hikayeler Üniversite Hikayeleri Üniversiteli Üvey anne Üvey kız kardeşim ve Verdim yalama yaşanmış hikayeler yaşında yaşlı Yengem yeni Yeni Sex Hikayeleri Yesil Yollarda zencilerle zevkten uçtu Zıplatarak Zorla Zorladım Zorlaya