Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
0
yorum

Tatildeki sex hikayem

Ben istanbulda üniversieye giden bir gencim. isimleri değiştiriyorum adım murat. Geçen yaz tatile yalnız başıma çıkmaya karar verdim. ve Antalyaya gittim güzel bir otel bulup yerleştim. Benim bulunduğum odanın yanında evli bir çift kalıyordu ilk gün onlarla tanışma fırsatım oldum adları metin ve jaleydi. beni denize çağırdılar bende hemen kabul ettim sahile indiğimizde jale üzerindeki mini beyaz eteğini çıkarttı mükemmel görünüyordu tanga bikini giymiş ve çok yakışmıştı. kocasıda mavi bir slip mayo giymişti bende de şort vardı. Kumlara yatıp muhabbet etmeye başladık metin ben bira almaya gidiyorum sizde içermisiniz diye sordu bizde kabul ettik. Biralarımızı içtikten sonra jale hayatım bana güneş yağı sürermisin dedi metin ben denize giricem istersen murat sana sürsün dedi. jale bana baktı bende kabul ettim ve yağı yavaşça vücuduna döküp okşayarak sürmeye başladım. Jalenin bundan hoşlandığı belliydi kalçalarına geldiğimde yavaşça bikinisinin içine doğru sürüyordum ses çıkartmayışı bana cesaret vermişti. Kocasıda denizden çıkıp yanımıza geldi. Bir süre daha muhabbet ettikten sonra akşam barda buluşmak üzere sözleşerek ayrıldık.
Akşam barda tekrar görüştük ve metin bir masa ayarlamış ve orda içmeye başladık içkiler su gibi akmıştı jalenin eli benim bacağımda ve okşuyordu bende metinin ses çıkarmayışı benide etkiledi bende jalenin omuzunu okşamaya başladım. Gece ilerledikçe konu sekse gelmişti. Artık çok rahat biçimde konuşabiliyorduk. Metin isterseniz bu muhabbete odamızda devam edelim dedi. ikişer tane bira alıp odalarına çıktık yatağa oturup muhabbete devam ettik Jale yine beni okşamaya başlamıştı ama bu seferki daha farklıydı artık bacaklarımdan daha yukarı çıkmış elini benimkine sürterek okşuyordu. Daha fazla dayanamadım bende onun göğüslerini okşamaya başladım. Metin bana bakarak devam işareti yaptı Jaleyle dudaklarımız birleşti ve birbirimizi soymaya başladık. Artık çıplaktık metin de tamamen soyundu ve eşinin ağzına verdi bende jaleyi delice yalıyordum. Kasıklarına indiğimde inlemeleri artmıştı. Kadınlığına geldiğimde metini daha bir iştahla yalamaya başladı. 20 dakika kadar bu şekilde gittikten sonra Jaleyi sırt üstü yatırıp benimkini jalenin kadınlığına sürtmeye başladım. ikimizde daha fazla dayanamadık ve içine girdim. Öyle zevk almaya başlamıştıkki inlemeler birbirine karışıyordu. Metinde boş durmuyor benim sırtımı yalıyordu. Bir erkeğin bana dokunması beni etkilemişti birşey demeyip gecenin zevkine bıraktım. Ama birden kalçalarımda bir el hissetim bu metinin eliydi, beni okşuyordu ve ben birşey yapamıyordum. Eğildi deliğimi yalamaya ve parmaklarıyla masaj yapmaya başladı müthiş zevk alıyodum bi kaç parmağıyla deliğimi zorlamaya başladı ama daha fazlasına gerek yoktu. Jalede sarsılarak boşaldı
Ben jalenin üzerinden kalktım ve tekrar yalamaya devam ettim ama metinde benim deliğimi yalamaya devam ediyordu. Birden arkamda metininkini hissettim artık sınır yoktu ama buna izin veremezdim hemen altından sıyrıldım ve bunu istemediğimi söyledim. Anlayışla karşıladı ve tekrar jaleyle öpüşmeye başladım. Bu sefer metin benim aleti yalıyordu ve mükemmel tahrik olmuştum bende onun kalçalarını okşamaya başladım Jale bana gülümseyerek hayatım metine sahip olmak istermisin diye sordu inanın acayip heyecanlanmıştım anında boşalabilirdim. Ben evet anlamında kafamı salladım jale hemen metinin arkasındaki yerini aldı ve onun deliğini yalamaya başladı. Çok güzel bi manzaraydı Jale parmaklarıyla deliği zorluyordu Bu arada metinde boş durmuyor benimkini yalıyordu. Jale yanına gelmemi söyledi ve kendi eliyle kocasının deliğine benimkini yerleştirmeye başladı. ilk başta zorlandı bunun üzerine Jale bi krem alıp benimkine ve metinin deliğine sürdü. Daha sonra tekrar yerleştirdim bu sefer biraz rahatladı ve bi süre sonra tamamını aldı jalede benim boynumu ve göğüslerimi yalıyordu.. o pozisyonda 15 dk devam ettik. ve sarsılarak boşaldık.Jaleyle benimkini yalayarak tekrar kaldırdı ve Jaleyi domalttım arkasından kadınlığına yerleştirdim. Be sefer boşalmamız daha uzun sürmüştü. Jale gerçekten müthiş bir kadın O gece farklı pozisyonlarda sabaha kadar seviştik ,jaleye de arkadan sahip oldum. Artık sınırlarımız kalmamıştı. Onları çok özlüyorum. kendinize iyi bakın..

0 yorum:

Yorum Gönder

Tecavüz Pornolar | Zorla Pornolar | Hardcore Sikiş

Etiketler

21 32 34 3posta 3posta.net 48 abim Abime Abla Ablam Ablamı Ablamın Ablamla Acımadan acımadılar adult Adult hikaye adult hikayeler ağzına Aile Aile Hikayeleri Akrabalarıma aldatıyorum Aldatma aldatma hikaye Aldatma hikayeleri Aldattı Aldattık Aldattım Alman Amca Amcamin amcik anal anal hikayeleri anal sex Annem Anneme Annemle Arabada Sikiş arama arkadasimin Arkadaşı arkadaşım Arkadaşımı asker At Ateşli ateşli amı Ateşli hatun ateşli sex Aycanin ayse Azgın Azgın dul azgın hademe Azgın yengem Babam Babamla bacak Bahçıvanın kızı Bakıcı Bakire Bakire Hikayeleri balayında baldız Baldızı Baldızım Baldızımın Baldızımla baldizimi bana Banyoda baş örtülü Bayanla Bayıltıp Bekar ben Beni beş bir BireBir Sex Hikayeler Biri borcuna Boşaldım bozdu çektirdim Çıldırttım Çılgın Çılgın sex hikaye çılgınca çiftlerle ÇOK Dağıttılar-Tecavüz Dayanamadim De dedi defa delice Diğeri Dilber Dilençi doktor dolgun Domalt dul Dul hatun Edemiyordu emme en eniştem Ensest Ensest Hikayeler erkekle erotik erotik hikaye erotik hikayeler Esmer Eş değiştirme Eşim Eşimi Eşimle eteğimi evde Evli Evli Cift Hikayeler fahişem fantazi Fantazimi Fantezi Fantezii Fena fetiş Fetiş Hikayeleri Gay Gay - Lezbiyen Hikayeler Gençlerle Genel hikayeler gibi giriyor gizli kaçamak gogus Gozlu Göğüsleri göt Götler Götten götümden Grup Grup Sex Hikayeleri Gün GÜZEL Halam Hamile hareketli HARIKA Harika Am Hatun hayatımın Hemşire her herşeyi Hikayeler hikayeleri hilal cebeci hirsizi Hocamla Hostes Iktidarsiz iki ilk imam kızı inleyerek iş yerinde hikayeler iş Yerinde Sex jartiyer kadar Kadınla kadin Kadindi Kalcali kalçalarım Kalındı kaloriferci Kanaya Kankamın Kapalı Hatun Kapıcı Kaptanın eşi kardesi kardeşi KARDEŞİM kardeşime Karı karım KARIM Karıma Karımla Karıyı Karimin karisi karsilik kaybedince KAYINBABAM Kayinpederim Kırmızı kısa hikaye Kısa Hikayeler Kısmet kız kız kardeşim kızıl Kızım Kızlıgımı Kızlık Bozma ki Kilotu kişiydiler klüpte kocam kocam beni sikmiyor kocamı aldattım Komsum Komşum Komşumun Komşumuzun kızı Köyde kumar kumarda kusum Kuzen kuzenim KUZENİMİN Küçük leyla Lezbiyen Lezbiyen Hikayeleri lisede liseli Liseli Hikayeleri Liseli kız hikayeleri liseli sex hikayeleri Liseliyi lolita marmaris masaj Masörmü Melis meme Mine msn Mutlu Nihal o ofisteki oğlu Oğlum Okul Okulda okunan Olgun olgun azgın bayan olgun bayan Olgun Bayan Hikayeleri ormanda Orospu Otobüsdeki otobüste öğrenci Öğretmenim öğretti pampiş Parlak patronum Patronuma siktirdim Popomu porno hikaye porno hikayeler porno hikayeleri porno izle Pornocu resimleri Ritayla Robot rus sahil sakso Sarap sarı sarışın Sarisin sekreter Sekreterin seks seks hikaye Seks Hikayeleri seks hikayesi seksi Sevgilim Sevisiyordu Sevişiyoruz sevişme seviştim sex sex hikaye sex hikayeleri sex hikayemiz sex hikayesi Sexi SEXSİ sexyhikayeleri sexyhikayeleri.com sikildim sikiş sikiş hikaye sikiş hikayeleri sikiş izle Sikişiyoruz.Ensest sikiyorum Sikti siktim siktim.Ensest siktirdim siktm soktum sokuyor Spor hocam Stajyer sulandı tabur Tadı tanımadığım adam Tanya Taş komşum Tatil tatili Tatmin taze am tecavuz Tecavüz tecavüz hikayeleri Temizlikci Tesettürlü Teyze Teyzem teyzemin kızı tirasli Tokatla Tuzak Türbanlı Türbanlıyı Ulaşım Araclarında Sex Uydu uyurken uzun Uzun hikaye Uzun hikayeler Üniversite Hikayeleri Üniversiteli Üvey anne Üvey kız kardeşim ve Verdim yalama yaşanmış hikayeler yaşında yaşlı Yengem yeni Yeni Sex Hikayeleri Yesil Yollarda zencilerle zevkten uçtu Zıplatarak Zorla Zorladım Zorlaya