Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
0
yorum

Ben de lezmişim

merhaba değerli seks hikaye okurları Fantazi Sizlerin yazdığı hikayeleri okudukça azıp mastürbasyon yapıyordum. Keşke benimde yaşadığım bir şey olsa da bende anlatsam yazsam diyordum. ve sonunda oldu.. Ben 21 yaşında üniversitede okuyan bir kızım. İçimde uzun zamandır lezbiyen eğilimi var fakat bunu hiçbir zaman dışarı vuramadım. Okuldaki frapan kızlara iç geçirerek bakar,yurtta duş günleri kızları kesip kendimi tatmin ederdim. Artık bunlar bana yetmiyordu daha fazlası olmalıydı. Ama nasıl olabilirdi. Ya terslenirsem ya dışlanırsam ya olmazsa gibi sorular içimi kemiriyordu. Okuduğum şehirde annemin akrabaları oturuyordu arada bir onları ziyaret eder konuşurduk. Onların Ceren adında hoş bir kızları vardı. Ceren bu sene üniversite sınavına girecekti. İyi bir tenisçiydi. Bende tenis sporu ile ilgileniyordum. Burada bir klüpe üye olmuştuk. Hafta sonları tenis oynuyorduk onunla. Sonra onlara gidip ona ders çalıştırıyordum. Artık kararımı vermiştim hedef kız belliydi:Ceren. Tek problem onu tava getirmeye kalmıştı. Bunun içinde ideal zaman ailesinin hafta sonu gezilerine gittiği zamandı. O zaman gelmiş çatmıştı. Ailesi Abant?a hafta sonu için gitmişlerdi. Bizler de gene tenis oynamış ve eve gelmiştik. O duş almak için banyoya gitti. İçeri girip su sesleri gelmeye başlayınca bende üzerimde sadece külotumla banyoya girdim. . Buğulu camın arkasından bedeni belli oluyordu.( ) Ceren: Sen misin? Ben: Başka birini mi bekliyordun? Ceren:Yok ya birden korktum da öyle çıktı ağzımdan Ben: Ne ya ben korkunç muyum? Ceren: Öyle demek istemedim banyodayım ya çıplağım onun için sordum. Ben: Bende çıplağım ne var sende olan bende de var korkmasana. Bak gelirim oraya gösterim gününü zaten yendin beni. Ceren: Ne yapacaksın gelirsen. Gelirsen görürsün gününü döverim seni bende. Ben: Yok ya gelmem korkma Ceren: Ne o korkan sensin işte korkak..korkak..korkak Ben: Korkmuyorum bak kızdırma beni gelirim sonra Ceren: Aman gel ya( ) Bu sefer çekinerek duş kabinini açtım. Islak saçları sıcaktan pembeleşmiş vücudu ile karşımdaydı. Göğüslerini ve bacak arasını örtmeye çalışıyordu elleriyle. Artık ok yaydan çıkmıştı buradan dönüş yoktu artık. Gözlerinin içine baka baka külotumu indirdim ve yanına yaklaştım. Ellerini çekerek ? Hep bakımlı bir kız olduğundan söz ederdin. Bakımlı olduğundan mı bacaklarının arasındaki kıllar külotundan fışkırıyor? dedim. Kıpkırmızı olmuş bir anda elinle tekrar kapatmıştı. Utana sıkıla derslerin yoğunluğu nedeniyle kuaföre gidemediğini yoksa hiç ihmal etmeyeceğini söyledi. Aramızda şu konuşmalar geçti;( ) Ben: Gel kız ben alayım Ceren: Alabilir misin? Ben:Ne var ben hep kendiminkini alıyorum Ceren: Sahi mi? Ben: Sahi Ceren: İyi madem alalım Ben: Tamam Ceren: Ama bak aynı kuafördeki gibi oluyor dimi? Ben: Oluyor ya Ceren: Yapabiliyorsun yani Ben: Yapıyorum ya bak istersen (amımı gösterdim) Gördün mü? Bak aynı kuafördeki gibi,dokun ya dokun yumuşacık. Ceren: (elini titreyerek uzatarak) sahi yumuşacık tamam yapalım.( ) Sıcak su ağda,bebe yağı,makas her şeyi hazırladım. Onu klozete oturttum. Arkasına baktım bel kısmında da kıl vardı. Düşük belli pantolon giyemeyeceğini bunları almamız gerektiğini söyledim. Bana hak verdi. Belindeki kılları aldım. Sonra klozete oturdu. Önünde diz çöktüm. Bacaklarını omzuma alıp kılları tertemiz yaptım. Bebe yağı ile okşamayla karışık amını yağladım.( ) Boşaldığının farkındaydım. İşim bitmiş istifimi bozmadan yerimden kalktım. Derken kolumdan tutup ?her şey için çok teşekkür ederim? dedi. . Bende yüzünü okşarken elime bir öpücük kondurdu. İlk günden ileri gitmemeliyim diye düşündüm. İçeri gidip malzemeleri odasından aldığım yere koydum. Döndüğümde hala çıplaktı beni bekliyordu. Ben: Hayrola giyinmeye niyetin yok galiba Ceren: Giyineceğim de kurusun diye bakıyorum Ben: Krem kurur ya giyin sen Ceren: Ya sulandım galiba Ben: Nasıl ya ne zaman sulandın seni azgın iki dakika içerdeyken mastürbasyon mu yaptın? Ceren: Yok ya sen krem sürerken oldu Ben: Çok mu hoşuna gitti de sulandın kız? Ceren: Ya yok aslında evet de ama öyle değil Ben: (Gülümseyerek) iyi o zaman nasıl zevk aldın görelim bakalım( ) Gene elimi amına attım o ?yanlış yapıyoruz? gibi bir şeyler gevelese de duymazlıktan gelip işime devam ettim. Şimdi parmağımı içine sokmuştum dar ve sıcaktı anlaşılan bakireydi. Sorular sorarak onu rahatlatmaya çalışıyordum. Bir anda göğüslerine yumuldum. Hırlamaya ıhlamaya başladı. Bir süre sonra zevk sularını dışarı verdi. Çok zevkli olduğunu söyledi. Bu sefer eğildim amını yalamaya başladım bu sefer yalamam için yardımcı oluyordu bana. Saçlarımı okşuyor,doğruluyor bir şeyler diyecek gibi oluyor. Konuşamıyordu. Kalçalarını yoğura yoğura amını yaladım. Zevkten baygınlık geçirmek üzereydi. Bende acemiydim ama oldukça çok porno film seyretmekten işin profesyonel olmuştum. Bu sefer saçımı yolarcasına çekerek boşaldı.( ) Sıra bendeydi o yalamak için eğilince onu kolundan tutup yatak odasına götürdüm. Yatağa sırt üstü yattım. Ve üstüme geldi ve ilk defa bir kızla öpüşüyordum. Göğüsleri göğüslerime deyerek öpüşüyorduk sıcacık vücudu ile beni deli ediyordu. Boynuna öperek tekrar geriye çektim ve o ufacık göğüslerine yumuldum. Bunu beceremiyordum galiba canı yanıyordu. Bende vazgeçip onları okşayıp yoğurmaya başladım. Şimdi o benim göğüslerimi yalıyordu ben çok zevk alıyordum. Göğüslerimi yavaş yavaş terk edip göbeğimden vajinama doğru indi. Harika yalıyordu. Bende aldığım zevkten yastığı kemiriyordum. Bende çok geçmeden boşaldım.( ) Çok yorulmuştu zavallı. Utandığını ama pişman olmadığını bunu sık sık yapmamız gerektiğini söylüyordu. İçimde benimde bir pişmanlık vardı ama sadece bu kadarla yetinmeyecektim bugün. . Ben: Hiç bir şeyler sokuyor musun kendine . Ceren :Arkama sokuyorum sadece. Ben: Ne sokuyorsun? Ceren: Salatalık falan Ben: Bekle geliyorum. Hemen mutfağa koşup dolaptan salatalık kaptım geldim. Ben: Sok bakalım görelim ( ) Ceren: (Salatalığı ağzına bir alet gibi götürerek) Islatalım biraz Ben: Vay be sen orospuymuşsun böyle daha önce yaladın mı? Ceren: Evet ama sendeki zevk başka bir şeyde yok. İyice ıslanmıştı. Arkasını parmaklayarak genişlettim. Yavaşça arkasına salatalığı sokup çıkarmaya başladı. Salatalığı ben devraldım. Hızlı hızlı sokup çıkarmaya başladım. Deliriyordu o domalmış haliyle beni çileden çıkarıyordu. Bir yandan da amını okşamaya başladım. Sarsılarak boşalmaya başladı. Ama bu seferki suyu daha bol geldi. Şimdi sıra bendeydi. Aynı şekilde arkamı genişletti ve salatalığı sokmaya başladı. Acıyınca geriye çekildim. Ikına sıkıla zorla salatalığı almıştım. Kendi kendime ?ya bu ufak şeyi alamıyorum filmlerdeki kadınlar o kocaman şeyi nasıl alıyorlar arkalarına? dedim.( ) Canım yanmasına rağmen işime devam ettim ve boşalmış numarası yaptım. Çünkü bu acıyı daha fazla sürdürmek istemiyordum. İkimiz de çok yorgunduk. Bir süre öyle sarılıp öpüşerek sohbet ettik. Sonra bir duş alıp çıktım evden.

0 yorum:

Yorum Gönder

Tecavüz Pornolar | Zorla Pornolar | Hardcore Sikiş

Etiketler

21 32 34 3posta 3posta.net 48 abim Abime Abla Ablam Ablamı Ablamın Ablamla Acımadan acımadılar adult Adult hikaye adult hikayeler ağzına Aile Aile Hikayeleri Akrabalarıma aldatıyorum Aldatma aldatma hikaye Aldatma hikayeleri Aldattı Aldattık Aldattım Alman Amca Amcamin amcik anal anal hikayeleri anal sex Annem Anneme Annemle Arabada Sikiş arama arkadasimin Arkadaşı arkadaşım Arkadaşımı asker At Ateşli ateşli amı Ateşli hatun ateşli sex Aycanin ayse Azgın Azgın dul azgın hademe Azgın yengem Babam Babamla bacak Bahçıvanın kızı Bakıcı Bakire Bakire Hikayeleri balayında baldız Baldızı Baldızım Baldızımın Baldızımla baldizimi bana Banyoda baş örtülü Bayanla Bayıltıp Bekar ben Beni beş bir BireBir Sex Hikayeler Biri borcuna Boşaldım bozdu çektirdim Çıldırttım Çılgın Çılgın sex hikaye çılgınca çiftlerle ÇOK Dağıttılar-Tecavüz Dayanamadim De dedi defa delice Diğeri Dilber Dilençi doktor dolgun Domalt dul Dul hatun Edemiyordu emme en eniştem Ensest Ensest Hikayeler erkekle erotik erotik hikaye erotik hikayeler Esmer Eş değiştirme Eşim Eşimi Eşimle eteğimi evde Evli Evli Cift Hikayeler fahişem fantazi Fantazimi Fantezi Fantezii Fena fetiş Fetiş Hikayeleri Gay Gay - Lezbiyen Hikayeler Gençlerle Genel hikayeler gibi giriyor gizli kaçamak gogus Gozlu Göğüsleri göt Götler Götten götümden Grup Grup Sex Hikayeleri Gün GÜZEL Halam Hamile hareketli HARIKA Harika Am Hatun hayatımın Hemşire her herşeyi Hikayeler hikayeleri hilal cebeci hirsizi Hocamla Hostes Iktidarsiz iki ilk imam kızı inleyerek iş yerinde hikayeler iş Yerinde Sex jartiyer kadar Kadınla kadin Kadindi Kalcali kalçalarım Kalındı kaloriferci Kanaya Kankamın Kapalı Hatun Kapıcı Kaptanın eşi kardesi kardeşi KARDEŞİM kardeşime Karı karım KARIM Karıma Karımla Karıyı Karimin karisi karsilik kaybedince KAYINBABAM Kayinpederim Kırmızı kısa hikaye Kısa Hikayeler Kısmet kız kız kardeşim kızıl Kızım Kızlıgımı Kızlık Bozma ki Kilotu kişiydiler klüpte kocam kocam beni sikmiyor kocamı aldattım Komsum Komşum Komşumun Komşumuzun kızı Köyde kumar kumarda kusum Kuzen kuzenim KUZENİMİN Küçük leyla Lezbiyen Lezbiyen Hikayeleri lisede liseli Liseli Hikayeleri Liseli kız hikayeleri liseli sex hikayeleri Liseliyi lolita marmaris masaj Masörmü Melis meme Mine msn Mutlu Nihal o ofisteki oğlu Oğlum Okul Okulda okunan Olgun olgun azgın bayan olgun bayan Olgun Bayan Hikayeleri ormanda Orospu Otobüsdeki otobüste öğrenci Öğretmenim öğretti pampiş Parlak patronum Patronuma siktirdim Popomu porno hikaye porno hikayeler porno hikayeleri porno izle Pornocu resimleri Ritayla Robot rus sahil sakso Sarap sarı sarışın Sarisin sekreter Sekreterin seks seks hikaye Seks Hikayeleri seks hikayesi seksi Sevgilim Sevisiyordu Sevişiyoruz sevişme seviştim sex sex hikaye sex hikayeleri sex hikayemiz sex hikayesi Sexi SEXSİ sexyhikayeleri sexyhikayeleri.com sikildim sikiş sikiş hikaye sikiş hikayeleri sikiş izle Sikişiyoruz.Ensest sikiyorum Sikti siktim siktim.Ensest siktirdim siktm soktum sokuyor Spor hocam Stajyer sulandı tabur Tadı tanımadığım adam Tanya Taş komşum Tatil tatili Tatmin taze am tecavuz Tecavüz tecavüz hikayeleri Temizlikci Tesettürlü Teyze Teyzem teyzemin kızı tirasli Tokatla Tuzak Türbanlı Türbanlıyı Ulaşım Araclarında Sex Uydu uyurken uzun Uzun hikaye Uzun hikayeler Üniversite Hikayeleri Üniversiteli Üvey anne Üvey kız kardeşim ve Verdim yalama yaşanmış hikayeler yaşında yaşlı Yengem yeni Yeni Sex Hikayeleri Yesil Yollarda zencilerle zevkten uçtu Zıplatarak Zorla Zorladım Zorlaya