Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
2
yorum

Evli kadın sex

Merhabalar değerli  sex hikaye okurları? Ben Mustafa anlatacağım olay tamamen hikayesidir hala yaşadıklarıma ben bile inanamıyorum.  Size biraz kendimden bahsedeyim, doğma büyüme Vanlıyım adım Mustafa 22 yasındayım boy 1,77 kilo 68 çevremde beğenilen bir tipim. Anlatacağım olay 4 ay önce başımdan geçti. Sizinle paylaşmak istedim. Tesadüfen telefonla tanıştığım bir bayanla aramda geçti. Kadının adı Yağmur 26 yaşında çok güzel bir ses tonu olan biri. Beni yanlışlıkla aramıştı kendisi İstanbulda yaşıyordu bense Van da bulunuyordum o zaman, bir süre konuştuk tanıştık kendisinin evli olduğunu bir kızının olduğunu. Bende kendimden söz ettim üniversite öğrencisi olduğumu falan anlattım bir iki hafta öyle telefonda konuşarak geçti. Sonra birbirimizi görmeye karar verdik msn adresimi verdim kendisine, evlerinde pc olmadığı için internet cafeye gitmişti. Cam falan açtık. Camda kadını görünce gözlerime inanamadım çok güzel bir kadındı sarışın kapkara gözleri olan göğüsleri çok hoş duruyordu, neyse kısacası gördüm sonradan kocasıyla sorunları olduğunu herseyi anlattı.. Kısacası problemli bir kadındı, çok hoşlanmıştım onunda benden hoşlandığını biliyordum ama cok uzaktık birbirimize benim gelip onu görmemi beni çok özlediğini söylüyordu her seferinde bende bir haftalığına İstanbula gitmeye kara verdim sırf o kadınla yatma hayelleri kurarak neyse gittim. Evinin adresini falan verdi biraz zor olmuştu buldum. Kapıyı çaldım, açtı yakından görünce daha bir güzel gözüktü öpüştük içeriye geçtik kocası evde yoktu ben dayanamadım bir daha yanına yanaştım dudaklarından öpmeye başladım ben dudaklarını öperken aynı zamanda ellerimi kalçalarında gezdiriyordum hiç bir tepki vermiyordu sadece hırıltılı sesler çıkartıyordu sonra elimden tuttu yatak odasına çekti uzandı, her şeyimle seninim aşkım dedi. Delirecektim nerdeyse gömleğinin düğmelerini çözdüm dar bir gömlek vardı üzerinde, memeleri taşıyordu uçları iri ve siyahtı çok hoş gözüküyorlardı emmeye başladım ben memelerini emerken oda benim pantolonumu sıyırdı üzerimden, sikim taş gibi olmuştu. Başladı okşamaya sonra ağzına alınca kendimden geçtim inanılmaz bir zevk aldım bayılıcaktım neredeyse, olduğum yerde patladım suratına. Yığıldım yatağa, yüzünü temizledi Aşkım çok çabuk boşaldın dedi gülerek yalamaya devam ediyordu çok güzel olduğunu söylüyordu, ben kendime gelmeye başladım o yalamaya devam ederken aşkım sen yorulma dur dedi. Sikimi alıp amına yerleştirerek üzerine oturdu sımsıcak yanıyordu  içi gidip gelmeye başladı kalçaları cok hoştu, görmek bile adamı tahrik ediyordu. Üzerimde zıplayarak yediriyordu kendine sonra titreyerek boşaldı bir süre sikim ammında öyle kaldık sonra benimki yine sertleşmeye başladı oda hissetti aşkım bir daha mı istiyorsun dedi. Bende evet aşkım ama bu sefer ben seni sikecem sen değil dedim ) Ayağa kaldırdım domaldı götten becermek istiyordum. Sikimi yerleştirdim yüklenince ne yapıyorsun götten olmaz günah dedi ben mutlaka ne yapıp edip sikmeliydim o götü. Kızdım triplere girdim, bana kızamıyordu Tamam dedi. Ben tekrar belinden kavrayıp bir öpücük kondurdum, kocası bile götten sikmemişti ben sikecektim ilk defa canının acımaması için sikimi kremledim ağır ağır yüklendim ağır ağır aldı içine, gidip gelmeye başladım götüne boşaldım oda bağırarak boşaldı çok hoş olduğunu söyledi. Banyoya geçtik beraber yıkandık beni yolcu etti bir hafta boyunca hergün beraber olduk ve bende Vana döndüm. Ailem beni arkadaşımda kalıyor diye bilirken ben becermek için yanıp tutuştuğum kadını yalayıp yutmuştum Su anda İstanbulda yaşıyorum, bazen konuşuyoruz kocasıyla arayı düzeltmiş ben de rahatsızlık vermek istemiyorum. Mutlu olması tek dileğim, bana yaşattıkları yeter bana. Tatlı hoş bir bayana hiç bir zaman yok demem?

2 yorum:

Kaan dedi ki...

istanbulda yaşayan bayanlar ve evli çiftler arayın fantazileriniz gerçek olsun
en sevdiğim pozisyon 69 ve domaltmaktır bu pozisyonlardan hoşlanan bayanlar arayın bekliyorum. bekar olduğum için istediğiniz saatte arayabilirsiniz sorun olmaz.
0549 782 60 26

Kaan dedi ki...

istanbulda yaşayan bayanlar ve evli çiftler arayın fantazileriniz gerçek olsun
en sevdiğim pozisyon 69 ve domaltmaktır bu pozisyonlardan hoşlanan bayanlar arayın bekliyorum. bekar olduğum için istediğiniz saatte arayabilirsiniz sorun olmaz.
0549 782 60 26

Yorum Gönder

Tecavüz Pornolar | Zorla Pornolar | Hardcore Sikiş

Etiketler

21 32 34 3posta 3posta.net 48 abim Abime Abla Ablam Ablamı Ablamın Ablamla Acımadan acımadılar adult Adult hikaye adult hikayeler ağzına Aile Aile Hikayeleri Akrabalarıma aldatıyorum Aldatma aldatma hikaye Aldatma hikayeleri Aldattı Aldattık Aldattım Alman Amca Amcamin amcik anal anal hikayeleri anal sex Annem Anneme Annemle Arabada Sikiş arama arkadasimin Arkadaşı arkadaşım Arkadaşımı asker At Ateşli ateşli amı Ateşli hatun ateşli sex Aycanin ayse Azgın Azgın dul azgın hademe Azgın yengem Babam Babamla bacak Bahçıvanın kızı Bakıcı Bakire Bakire Hikayeleri balayında baldız Baldızı Baldızım Baldızımın Baldızımla baldizimi bana Banyoda baş örtülü Bayanla Bayıltıp Bekar ben Beni beş bir BireBir Sex Hikayeler Biri borcuna Boşaldım bozdu çektirdim Çıldırttım Çılgın Çılgın sex hikaye çılgınca çiftlerle ÇOK Dağıttılar-Tecavüz Dayanamadim De dedi defa delice Diğeri Dilber Dilençi doktor dolgun Domalt dul Dul hatun Edemiyordu emme en eniştem Ensest Ensest Hikayeler erkekle erotik erotik hikaye erotik hikayeler Esmer Eş değiştirme Eşim Eşimi Eşimle eteğimi evde Evli Evli Cift Hikayeler fahişem fantazi Fantazimi Fantezi Fantezii Fena fetiş Fetiş Hikayeleri Gay Gay - Lezbiyen Hikayeler Gençlerle Genel hikayeler gibi giriyor gizli kaçamak gogus Gozlu Göğüsleri göt Götler Götten götümden Grup Grup Sex Hikayeleri Gün GÜZEL Halam Hamile hareketli HARIKA Harika Am Hatun hayatımın Hemşire her herşeyi Hikayeler hikayeleri hilal cebeci hirsizi Hocamla Hostes Iktidarsiz iki ilk imam kızı inleyerek iş yerinde hikayeler iş Yerinde Sex jartiyer kadar Kadınla kadin Kadindi Kalcali kalçalarım Kalındı kaloriferci Kanaya Kankamın Kapalı Hatun Kapıcı Kaptanın eşi kardesi kardeşi KARDEŞİM kardeşime Karı karım KARIM Karıma Karımla Karıyı Karimin karisi karsilik kaybedince KAYINBABAM Kayinpederim Kırmızı kısa hikaye Kısa Hikayeler Kısmet kız kız kardeşim kızıl Kızım Kızlıgımı Kızlık Bozma ki Kilotu kişiydiler klüpte kocam kocam beni sikmiyor kocamı aldattım Komsum Komşum Komşumun Komşumuzun kızı Köyde kumar kumarda kusum Kuzen kuzenim KUZENİMİN Küçük leyla Lezbiyen Lezbiyen Hikayeleri lisede liseli Liseli Hikayeleri Liseli kız hikayeleri liseli sex hikayeleri Liseliyi lolita marmaris masaj Masörmü Melis meme Mine msn Mutlu Nihal o ofisteki oğlu Oğlum Okul Okulda okunan Olgun olgun azgın bayan olgun bayan Olgun Bayan Hikayeleri ormanda Orospu Otobüsdeki otobüste öğrenci Öğretmenim öğretti pampiş Parlak patronum Patronuma siktirdim Popomu porno hikaye porno hikayeler porno hikayeleri porno izle Pornocu resimleri Ritayla Robot rus sahil sakso Sarap sarı sarışın Sarisin sekreter Sekreterin seks seks hikaye Seks Hikayeleri seks hikayesi seksi Sevgilim Sevisiyordu Sevişiyoruz sevişme seviştim sex sex hikaye sex hikayeleri sex hikayemiz sex hikayesi Sexi SEXSİ sexyhikayeleri sexyhikayeleri.com sikildim sikiş sikiş hikaye sikiş hikayeleri sikiş izle Sikişiyoruz.Ensest sikiyorum Sikti siktim siktim.Ensest siktirdim siktm soktum sokuyor Spor hocam Stajyer sulandı tabur Tadı tanımadığım adam Tanya Taş komşum Tatil tatili Tatmin taze am tecavuz Tecavüz tecavüz hikayeleri Temizlikci Tesettürlü Teyze Teyzem teyzemin kızı tirasli Tokatla Tuzak Türbanlı Türbanlıyı Ulaşım Araclarında Sex Uydu uyurken uzun Uzun hikaye Uzun hikayeler Üniversite Hikayeleri Üniversiteli Üvey anne Üvey kız kardeşim ve Verdim yalama yaşanmış hikayeler yaşında yaşlı Yengem yeni Yeni Sex Hikayeleri Yesil Yollarda zencilerle zevkten uçtu Zıplatarak Zorla Zorladım Zorlaya