Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
0
yorum

Hani akrabaydık?

Slm değerli sex hikaye   okurları   biz uşakdan 24 ve 23 yaşlarında 3, 5 senelik evli çiftiz. Benim adım ramazan eşimin adıda elif. Ben askerden geldikden sonra özel bir şirkette çalışmaya başladım. Aynı şirkette benle çalışan yüksel le çok iyi anlaşıyorduk. Ve onun eşide benim eşim gibi kapalıydı. (Yani eşarplı ve kaalı giyiniyorlardı:) ve ailecek görüşmeye başladık. Biz yükselle çok iyi anlaşıyorduk eşlerimiz elifle cangülde iyi anlaşıyorlardı. Artık aramızdaki samimiyet o kadar artmışdıki. Her fırsatta birbirimize gelip gidiyorduk. Bu arada yüksel 26 eşim cangülde 24 yaşındaydı.    Ve bir hafta sonu kaplıcalara pikniğe gitmeye karar verdik. Eşlerimiz ikiside aynı anda tamamda hamam girersek bziim mayomuz yok . dediler bizde para verelim alın dedik. Ve pazar günü onların arabasıyla örencik kaplıcalarına giddik. Ve sabah erkende onlar kadınlar bölümüne bizde erkekler bölümüne girdik saat 11, 00 de çıkmak üzere anlaşdık. Ve biz yükselle erkekler bölümüne g, irdik hammada sabah erken olduğu için kimse yokdu altımıza şort giymişdik ve ikşimizin şorduda dar olduğundan yaraklarınız çok belliydi ve ikimizde beyaz şort giymişdik. Ve havuza yüzmeye girdik o fazla yüzme bilmediğinden kenarda duruyoırdu ben sürekli havuzun ortasındaydım. Ve onu yüzmeye alıştırmaya karar verdim. Biraz suda oyalanırken onunla yakın olarak sürtündüğümüzden yaraklarımız kalmışdı. Havuzdan çıkıp keselenmek için bölümlere giddik. Ve ikimizin yarağıda yerinde çıkacak gibiydi.   Ve ben çok etkilenmişdim. Hemen aklıma elifi sikmek geldi içimden. Lafı sekse getirdi yüksel bende ona katıldım. İşte ikimizde eşlerimizle ilgili seks yaşantımızdan konuşmaya başladık. Ve ikimzde konuşunca anladıkki tam bir seks hastası iki aileymişiz. Ve hamam dan çıkma saati geldi. Bende yüksele bakdım. Bana hava güzel öğleden sonra açık havuza girelim dedim. Oda olur dedi sonra eşlerimizde gelsin nasıl olsa bayanlarda giriyor dedi. Bende olur dedim. Yanı ikimizde eşlerimizin vücurtlarını görmek istiyorduk. Sonra ben ona bakarsın onlarda istekli olursa birşeyler yaparız dedim. Oda neden olmasın dedi. Ve hamamdan çıkıp öğleden sonra tekrar açık havuza girmek istediğimizi eşlerimize söyledik onlarda biz ne yapacağız dediler. Bizde yükselle birbirimize bakıp sizde gelin açık havuıza dedik onlarda olur dediler hemen. Ve hep beraber açık havuza giddik.    Biz yine beyaz şortlarımızı giydik. Elif arkası açık ve ön tarafı göğüs bölümüne kadar sarı bir mayo giymiş. Cangülde altında dar kırmızı kalçaları açık üstünde sütyen şeklinde kırmızı mayop giymiş. Hep beraber havuza girdik ve yüzmeye başladık ben cangülü görünce çok azmışdım. Yükselde elifi görünce azmışdı. Ve havuzda yüksel yanıma gelip eşin güzel dedi bende seninkide güzxel dedim. Oda iyiki kapalılar yoksa biz bunları başkalarına kaptırırız dedi. Bende merak etmek bizden başka kimse kapamaz onları dedim. Oda aslında değ, işik şeyler yaşasak güzel olur ama onlar ne der dedi bende akşam eve gidince bakarız dedim. Ve akşama kadar havuızda hep beraber eğlendik akşam bizim eve geldik. Ve biraz dinlendikden sonralafı mayolara gedirdik onlarda biz zaten onları almadık dediler bizde nasıl dedik başka mayoda aldık onları açık havuızda giymek için aldık dedik bizde azmışdık zaten başka mayodamı aldınız dedik.   Onlarda evet ama onları sadece kadınlar bölümünde giyiyoruz dediler. Hemen yükselde diğerlerinide giyin görelim dedi. Onlarda olmaz dediler. Bizde sanki bizden başka erkek var burada ne oılacakki dedik. Ve onları ikna ettik. Ve ikiside birer manke gibi olmuşlaıdı giydikleri bikinilerle altlarındaki kilor kısımardı amlarını ve götlerini ancak kapatıyordu.    Ayrıca göğüs uşlarının ikisede kabarmış şekilde dışarı fırlasyacakmış gibiydiler. Onları öylece yanımızaa aldık. Ve oturtduk yükselle ikimizdede sadece altımızda şort ve tişört vardı. Ve ben elimi elifin bacaklarna attdım yükselde cangülün bacaklarını okşamaya başladı ve birden öpüşmeler başladı. O anda hemen hepimiz soyunduk. Ve hep beraber sevişmeye başladık ikimizin yarağıda aynı büyüklükdeydi. Ve eşleri değişdik hemen ben cangülü alıp yarağımı ağzına verdim oda elifin ağzına verdi. Ve cangülü ayağa kaldırıp arkasına geçdim ve yarağımı hızlıca arkasına sokdum. Elifde hemen yere yatmış ve yükselin yarağını göğüslerinin arasına sokmuş yalıyordu. Ve birden yükseli . itekleyip yarağını hemen içine sokmasını istedi. sabaha kadar deliler gibi sevişmişdik hep berarber. Artık onlar (uşakdan istanbula taşındılar. biz eşimle yalnız kaldık. Ve uşakda oturupda ciddi olarak gizlilik içinde ilişki kurmak isteyen evli çift varsa mail bırakın tanışalım. Yalnız 30 yaşını aşmamış çiftler olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder

Tecavüz Pornolar | Zorla Pornolar | Hardcore Sikiş

Etiketler

21 32 34 3posta 3posta.net 48 abim Abime Abla Ablam Ablamı Ablamın Ablamla Acımadan acımadılar adult Adult hikaye adult hikayeler ağzına Aile Aile Hikayeleri Akrabalarıma aldatıyorum Aldatma aldatma hikaye Aldatma hikayeleri Aldattı Aldattık Aldattım Alman Amca Amcamin amcik anal anal hikayeleri anal sex Annem Anneme Annemle Arabada Sikiş arama arkadasimin Arkadaşı arkadaşım Arkadaşımı asker At Ateşli ateşli amı Ateşli hatun ateşli sex Aycanin ayse Azgın Azgın dul azgın hademe Azgın yengem Babam Babamla bacak Bahçıvanın kızı Bakıcı Bakire Bakire Hikayeleri balayında baldız Baldızı Baldızım Baldızımın Baldızımla baldizimi bana Banyoda baş örtülü Bayanla Bayıltıp Bekar ben Beni beş bir BireBir Sex Hikayeler Biri borcuna Boşaldım bozdu çektirdim Çıldırttım Çılgın Çılgın sex hikaye çılgınca çiftlerle ÇOK Dağıttılar-Tecavüz Dayanamadim De dedi defa delice Diğeri Dilber Dilençi doktor dolgun Domalt dul Dul hatun Edemiyordu emme en eniştem Ensest Ensest Hikayeler erkekle erotik erotik hikaye erotik hikayeler Esmer Eş değiştirme Eşim Eşimi Eşimle eteğimi evde Evli Evli Cift Hikayeler fahişem fantazi Fantazimi Fantezi Fantezii Fena fetiş Fetiş Hikayeleri Gay Gay - Lezbiyen Hikayeler Gençlerle Genel hikayeler gibi giriyor gizli kaçamak gogus Gozlu Göğüsleri göt Götler Götten götümden Grup Grup Sex Hikayeleri Gün GÜZEL Halam Hamile hareketli HARIKA Harika Am Hatun hayatımın Hemşire her herşeyi Hikayeler hikayeleri hilal cebeci hirsizi Hocamla Hostes Iktidarsiz iki ilk imam kızı inleyerek iş yerinde hikayeler iş Yerinde Sex jartiyer kadar Kadınla kadin Kadindi Kalcali kalçalarım Kalındı kaloriferci Kanaya Kankamın Kapalı Hatun Kapıcı Kaptanın eşi kardesi kardeşi KARDEŞİM kardeşime Karı karım KARIM Karıma Karımla Karıyı Karimin karisi karsilik kaybedince KAYINBABAM Kayinpederim Kırmızı kısa hikaye Kısa Hikayeler Kısmet kız kız kardeşim kızıl Kızım Kızlıgımı Kızlık Bozma ki Kilotu kişiydiler klüpte kocam kocam beni sikmiyor kocamı aldattım Komsum Komşum Komşumun Komşumuzun kızı Köyde kumar kumarda kusum Kuzen kuzenim KUZENİMİN Küçük leyla Lezbiyen Lezbiyen Hikayeleri lisede liseli Liseli Hikayeleri Liseli kız hikayeleri liseli sex hikayeleri Liseliyi lolita marmaris masaj Masörmü Melis meme Mine msn Mutlu Nihal o ofisteki oğlu Oğlum Okul Okulda okunan Olgun olgun azgın bayan olgun bayan Olgun Bayan Hikayeleri ormanda Orospu Otobüsdeki otobüste öğrenci Öğretmenim öğretti pampiş Parlak patronum Patronuma siktirdim Popomu porno hikaye porno hikayeler porno hikayeleri porno izle Pornocu resimleri Ritayla Robot rus sahil sakso Sarap sarı sarışın Sarisin sekreter Sekreterin seks seks hikaye Seks Hikayeleri seks hikayesi seksi Sevgilim Sevisiyordu Sevişiyoruz sevişme seviştim sex sex hikaye sex hikayeleri sex hikayemiz sex hikayesi Sexi SEXSİ sexyhikayeleri sexyhikayeleri.com sikildim sikiş sikiş hikaye sikiş hikayeleri sikiş izle Sikişiyoruz.Ensest sikiyorum Sikti siktim siktim.Ensest siktirdim siktm soktum sokuyor Spor hocam Stajyer sulandı tabur Tadı tanımadığım adam Tanya Taş komşum Tatil tatili Tatmin taze am tecavuz Tecavüz tecavüz hikayeleri Temizlikci Tesettürlü Teyze Teyzem teyzemin kızı tirasli Tokatla Tuzak Türbanlı Türbanlıyı Ulaşım Araclarında Sex Uydu uyurken uzun Uzun hikaye Uzun hikayeler Üniversite Hikayeleri Üniversiteli Üvey anne Üvey kız kardeşim ve Verdim yalama yaşanmış hikayeler yaşında yaşlı Yengem yeni Yeni Sex Hikayeleri Yesil Yollarda zencilerle zevkten uçtu Zıplatarak Zorla Zorladım Zorlaya