Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
0
yorum

Önce msn sonra...

Merhaba değerli seks hikaye okurları . Ne zamandır anı paylaşımda bulunmuyordum. Son yaşadığım olaydan sonra bunu yazmaya karar verdim. Beni zaten bilenler biliyor kendimle ilgili teferruata gerek görmüyorum. Direk anımı size aktarmaya başlıyorum. Lise yıllarımı Türkiyede adından sıkça bahsedilen bir Anadolu meslek lisesinde geçirdim. Kızlar çok fazla olmasada vardı. Ama bizim şansımızada bulunan kızların hepsi turistik bölgelerde staj yaptıklarından dolayı bir çoğu gayet rahat hatunlardı. Cinsellik olarak keyiflerine düşkünlerdi. Okulda pek kız yoktu ama ben biraz popüler bi öğrenciydim. Hem hazırlıktan sonra geldiğim için hemde kısa süre içinde hem haytalıkta hem de derslerde başarılı olarak biraz dikkat çekmiştim. Artık lise sona gelmiştik son yılımızdı. Lise 2ler de gözüme çok fazla takılan o zamanlardan vücut hatları inanılmaz olan esmer güzeli bir hatun vardı. Bayram tatiline eve giderken telini bir şekilde telini aldım ve mesaj yazmaya başladım. Oda cevapladı bu şekilde yazışarak bayram tatilinden dönmeden çıkmaya başladık. Döndüğümde kantinde sınıflarda filan buluşuyorduk. Fırsat bulduğumuzda küçük muzurluklar yapıyorduk ama fırsat bulupta onunla tam olarak cinsel bir şeyler yapamadan ayrıldık. O günden beri hep aklımdaydı. Yaklaşık 3 ay önce facebooktan okulun sayfasında onu görüp dürttüm. Oda beni dürttü birkaç dürtüşmeden J sonra arkadaşlık teklifi gönderdi eh tabi bende kabul ettim ve yazdım. Öncelikle sohbetimiz mesajlarla nasılsın nerdesin şeklinde gelişti. Sonrasında ise bir akşam aynı saatlerde online karşılaşıp msnlerimizi aldıktan sonra tamamen yön değiştirdi.( ) Msn konuşurken onunla eski günlerde yaptığımız muzurluklardan bahsettik sonra ona keşke yine yapabilsek diye bir sinyal yolladım oda keşke diye cevaplayınca onunda farklı yaklaşmadığını anladım. O gece sabaha kadar yazışarak sanal seks yaptık desem yalan olmaz. O bunu ilk kez benimle yaşadığını ve onu çok etkilediğimi söyleyip durdu. Daha sonra arada bir muzur sohbetler etsek de normal sohbetimizde gayet olumlu devam etti. Benden etkilendiğini biliyordum. Ona sevgililer gününde sürpriz bir hediye yolladım çok hoşuna gitmişti. Bundan 1 ay kadar önce ona İstanbul a gelir misin diye sordum. Oda olur diye cevapladı. Kuzenimin evinin boş olduğunu ama kuzenimi de oyalayabilecek bir kız arkadaşını getirirse daha rahat edeceğimizi ekledim. Oda gülerek tamam dedi. Bir plan yapıp tarihi beklemeye başladık. O süre zarfında çok fazla denk gelip sohbet edemedik ama denk geldiğimizde de cinsel sohbetlere fazla girmedik.( ) Gün gelip çattı. Kuzenimle kızları karşılamaya gittik. Otobüsten indiğinde gözümü ondan alamıyordum. Kırmızı mini bir elbise giymiş içinde siyah kalın çoraplarıyla inanılmaz gözüküyordu. Liseden beri çok değişmişti ve gelişmişti ama bu onu dahada güzelleştirmişti. Abartısız 90 60 90 ölçülerindeydi. Uzun düz siyah saçları neredeyse belindeydi. Simsiyah gözleri esmer teninde parıldıyordu. İnci gibi dişleri vardı. Gülümsemesi beni çok etkilemişti. El sıkışıp sarıldık kulağına ??Seni çok özlemişim şimdi fark ettim?? dedim gülerek ??bende galiba?? dedi ?? çok güzel olmuşsun?? dedim teşekkür etti. Diğer arkadaşı ve kuzenimle tanıştılar. Arabaya binip caddeye gittik bişeyler yiyi sohbet ettik sonrada eve geçtik. Biraz dinlenip dışarı çıkıcaktık. Eve girdik kızlara odalarını gösterdim. ?? siz burada kalıcaksınız diyorum ama bilmiyorum mümkünmü ?? dedim ne ima ettiğimi anlayan Gözde gülümsedi. Herkes akşam için hazırlandı. Gözdeyi gördüğümde birkez daha doğru bir hareket yaptığımı anladım. Mini bir kot etek üstüne gömlek düğmeleri göğüslerini gösterecek şekilde açılmış, üstüne yelek, siyah desenli çoraplar ve topluklu ayakkabılarıyla inanılmazdı. Onu görünce gözlerine bakarak dudağımı ısırdım ve ?? bu gece seni elimde tutmak için çaba sarfedicem anlaşılan?? dedim. Güldü ?? senmi benmi??? diyerek oda iltifatıma karşılık verdi. Hep birlikte arabaya binip sık sık adını duyduğumuz kulüplerden birine doğru yola çıktık. Bir güzel eğlenmiştik Gözdeyle yakın temaslarımız olmuş sık sık öpüşüp koklaşmıştık. Gece olup eve geldiğimizde biraz daha oturup sohbet ettik. Gözde ??ben içeri gidiyorum gelirim birazdan?? dedi . Hepimiz çakır keyiftik kuzenle diğer hatun işi ilerletmişlerdi. Sarılmış sohbet ediyorlardı. Ortamda fazlalık olduğumu hissettim ve ??be( ) n bi odaya gidiyim?? diyerek kalktım. Gözdenin odasının önünden geçerken kapı açıldı ve Gözde hemen kalçalarının altında biten saten siyah geceliği siyah jartiyerleriyle karşımdaydı. Bana bakıp ?? hala odana gitmeyi düşünümüyosun ??? diye sordum cevap vermeden odasına girip kapıyı örttüm. Belinden tutup kendime çektim onu yükseltip dudaklarına yapıştım. Ayakta öpüşmeye başladık önce nefesimiz sonra dudaklarımız sonra dillerimiz birleşti. Ellerini saçlarıma dolaşmış başımı çekiştiriyordu.Bende eteğini sıyırıp kalçalarını okşamaya başladım. Gerçekten taş gibi dedikleri bu olsa gerekti. İçinde çamaşır yoktu. Beni yatağa itip oturtu. Üstümü çıkarıp öpmeye başladı sonrasında fermuarımı açıp taş gibi olmuş sikimi çıkardı. Gözlerimin içine bakarak önce bir öpücük kondurdu. ?? şimdi hayalleri gerçeğe çevirme zamanı?? diyerek sikimi emmeye başladı gerçekten i şini biliyordu. Hem meziyetleri hem güzelliğiyle tam bi afetti. Dilini dışarı çıkarıp kökünden başına yalıyor sonra kafasını ağzına alıp yuvarlak dil hareketleriyle emioyordu. Bir süre böyle devam ettikten sonra hızlıca emmeye ve okşamaya başladı iyice kurulmuştum gelmek üzereydim. ??msnde konuştuğumuz gibi yapalım ilkinde ağzıma boşal?? dedi. msnde konuşurken hep iğrenç bulmuştu oysa anlaşılan ilki olmama izin verecekti. Sesimi çıkarmadım ellerimi uzatıp saçlarını yakaladım ve ağzında gidip gelerek ona yardımcı olmaya başladım iyice hızlandı ve ağzına boşaldım bi hayli fazla boşalmıştım kafasını tutup bastırdım ve yutmasını sağladım kafasını kaldırdığında suratında karışık bir ifade vardı. Uzanıp yatağın başındaki sürahiden su verdim içti. ?? e nasıldı tadı?? dedim ??beklediğimden iyiydi?? dedi. Güldüm ??sıra bende?? diyerek onu yatağa yanıma ç ektim.( ) Sırt üstü yatırıp boynundan öpmeye başladım. Sonra kulaklarına ordan göğüslerine geçtim. Göğüsleri liseden beri hayalimi süslüyordu ama ilk kez görecektim. Geceliğini sıyırıp onları açığa çıkardım ne bir sarkma ne bir yumuşaklık sanki mermerden yapılmışlardı. Biraz okşadım ve öpmeye başladım dudaklarımın arasında eziyor onu delirtiyordum. Usulca aşağı indim. Kasıklarını öpüyor emiyordum ordan baldırlarına inip diz kapaklarına geçtim biraz oyalanıp sağ ayağını elimi aldım başparmağını emmeye başladım çok zevk alıyordu. Elimi uzatıp amını okşadım bacaklarını iyice ayırdı her yeri muhteşemdi. Tekrar hamle yapıp baldırlarına geldim elleri saçlarımda kafamı yönlendirmek istiyordu izin vermeyip delirtiyordum. Dilimi çıkarıp altından klitorsine kadar dudakları arasında gezdirdim bir inilti döküldü dudaklarından tekrar ve tekrar bunu yaptım sonrada resmen amına yumuldum dudakları arasÄ ±nda klitorisini buldum ve emmeye dilimle daireler çizerek onu delirtmeye başladım. İnliyor kendine hakim olamıyordu bir süre sonra titreyerek boşaldı.bir kaç dil darbesi daha attığımda resmen titriyordu. Kalktı ??çok güzeldi ama yetmez?? dedi ve güldü. ??bencede?? diye ekledim. Yataktan kalktı benide yatağın kenarına oturtup bacaklarımı ayırdı arasına biraz sikimi yaladıktan sonra bacaklarına belime dolayarak beni içine almak için hamle yaptı ama izin vermedim belinden yakalayıp onu durdurdum. Sikimi kavrayıp amına sürtmeye başladım oturmak için çabalıyor izin vermiyordum. Msnde onu yalvartacağıma söz vermiştim ve bu sözümü tutacaktım. Amının dudakları iyice kabarmış sulanmıştı sikimin kafası o dudaklar arasında gezindikçe deliriyordu. Kulağıma eğilip ??hadi gir artık?? dedi daha sıkı tuttum belini kafasını sokup çıkardım ?? off hadi gir içime?? dedi aynı şeyi yaptım biraz daha ileri gittim ?? hadi aşkım sik beni yalvarırım sik?? dedi güldüm ve onu serbest bıraktım bir hamlede beni içine aldı inanılmaz sıcak ıslak ve dardı her santimini hissediyordum. Kucağımda oturup tam olarak sardı ve sıktı beni sonra yavaş hareketlerle oturup kalkmaya başladı i yice hızlandır öpüşerek sevişiyorduk kendimi geriye bırakıp alttan hızlıca vurmaya başladım sert bir şekilde vurdukça göğüsleri sallanıyordu görüntü harikaydı bir süre daha böyle devam ettik bir hamlede onu sırt üstü yatırıp altıma aldım. Bacaklarını belime dolamış elleri göğsümdeydi içine girip çıkmaya devam ediyordum ama belimdeki bacaklar onu daha sert ve hızlı sikmeme engeldi. Bacaklarını bileklerinde yakalayıp havada birleştirdim. Şimdi sert ve hızlı bir şekilde köküne kadar girip çıkarak onu sikiyordum. Elleri çarşafı sıkıyor dudağından iniltiler dökülüyordu. Bacaklarını ayırıp iyice ona bastırdım yüzünü daha net görmek istiyordum. İyice yüklenerek onu sikmeye devam ettim. Aldığı zevkten iyice kısılmış gözleriyle göz göze geldim. Dudağının kenarını ısırırarak inlemeye devam etti. Göz göze harika bir şekilde sevişiyorduk. Bir süre daha böyle devam ettim iyice hızlandıÄ ?ımda ??hadi?? dedi ??birlikte gelelim?? tempomuzu iyice artırdık ve birlikte sarsılarak boşaldık. Bir süre sarılarak yattık sonrasında ??nasıl beklediğin kadar güzelmiydi?? diye soran o oldu. ??fena değil?? diyerek cevapladım ??off uyuz o zaman git başkasına?? dedi. Gülerek??kızma hemen harikaydın. Listenin ilk sıralarında yer bulursun?? dedim gülüştük.( ) Yatağın kenarından çantasını aldı içinden çıkardığı ıslak mendille önce beni sonra kendisini temizledi ve tekrardan oral seks yapmaya başladı. ??Anlaşılan birileri hala sevişmek istiyor?? diyerek güldüm. ?? 4 kere geldim ama hala istiyorum çok zamanımız yok o yüzdende sana uyku yok?? diyerek güldü ve oral seks devam etti kısa sürede sertleştim ve onu çevirip dilimi amında gezdirmeye başladım. Şimdi ikimizde hem zevk alıyor hem veriyorduk. Bir süre böyle devam ettikten sonra onu üstümden kaldırıp yatağa domalttım. ?? çantanda krem varmı??? diye sordum. ?? ya yapmasan arkadan?? diye sordu ?? bi bakalım canın acırsa söz bırakıcaz?? dedim. ??tamam?? dedi. Kremi aldım işaret parmağıma sürdüm ve arka deliğine soktum bu sürede amına yavaş yavaş girmeye devam ediyordum. Her iki deliğindede olunması hoşuna gitmiş inlemeleri artmıştı işaret parmağımı çıkarıp ort( ) a parmağımı kremleyip soktum oda kolayca girdi. İçi iyice kayganlaşmıştı. Şimdi iki parmağımı içine soktum zorlandı biraz ıhh lasada çok kısa sürdü ve alıştı. Bir sürede böyle devam ettim iyice alıştığında elimi çıkarıp sikimide iyice kremledim bir elimi göğsüne götürüp okşamaya başladım diğer elimle sikimi hizlayıp kafasını ittim girmişti. Biraz ıhladı biraz canı yandı. Ama çıkar demedi. Bende boşta kalan elimi alttan uzatıp amını okşamaya parmaklamaya başladım hem zevk almasını hemde alışmasını bekliyordum. Parmağımdan zevk almaya başladığında biraz daha girdim bu kez o kadar inlemedi. Zevk alması daha önde geliyordu. Bunu fırsat bilip tamamen kökledim ve onu doğrultup göğsünü okşayıp amını parmaklarken arka deliğini dolduran sikime daha rahat alışması için ensesini kulağını öpmeye başladım. İyice rahatladığında hafifçe gitgele başladım ve sordum ?? nasıl sevdinmi??? ?? daha önce denediğimde acıdan başka bir şey hissetmedim ama bu sefer harika ?? dedi ?? o kadar olsun?? dedim ve güldüm. Şimdi içinde rahatça hareket edebiliyordum her giriş çıkışımda zevk inlemeleri dökülüyordu dudaklarından iyice hızlandım onu yine domaltarak sert ve seri sikmeye başladım inlemelerimiz tüm odayı doldurmuştu. İkimizde zevkten dört köşeydik resmen. ( ) Bir süre sonra ??üste çıkıcam?? dedi kabul ettim yattım sikimi eline alıp arka deliğine denk getirip üstüne oturdu anlaşılan çok sevmişti. Tam olarak üstüme yatıp dudaklarıma yapıştı yavaş hareketlerle içine alıp çıkarıyordu. Dudaklarını bırakıp kulağına ?? anlaşılan hoşuna gitti arkadan yapmak?? dedim ?? evet aşkım çok sevdim seninle yapılan her şey çok zevkli?? diyerek cevapladı ve doğruldu. Yavaş yavaş hızlandı kucağımda hopluyor her oturuşunda çıkan sesler odayı kaplıyordu. Göğüsleri her oturuş kalkışında sallanıyor saçları savruluyordu. İyice hızlandı eli bacak arasına gitti kendini okşayarak orgazm olucağını anladım gözlerini açtı ve bana baktı ??gelebilirmisin?? diye sordu ??evet?? dedim. İyice hızlandı bir eli amında bir eli dizimde kucağımda hoplayarak benide kendinide boşalttı. Sonrasında birlikte uyumuşuz sabah oral seksle uyandım. Şimdilik bu kadar yeter arkadaşlar? Yaşadıkça anlatmaya devam edeceğim

0 yorum:

Yorum Gönder

Tecavüz Pornolar | Zorla Pornolar | Hardcore Sikiş

Etiketler

21 32 34 3posta 3posta.net 48 abim Abime Abla Ablam Ablamı Ablamın Ablamla Acımadan acımadılar adult Adult hikaye adult hikayeler ağzına Aile Aile Hikayeleri Akrabalarıma aldatıyorum Aldatma aldatma hikaye Aldatma hikayeleri Aldattı Aldattık Aldattım Alman Amca Amcamin amcik anal anal hikayeleri anal sex Annem Anneme Annemle Arabada Sikiş arama arkadasimin Arkadaşı arkadaşım Arkadaşımı asker At Ateşli ateşli amı Ateşli hatun ateşli sex Aycanin ayse Azgın Azgın dul azgın hademe Azgın yengem Babam Babamla bacak Bahçıvanın kızı Bakıcı Bakire Bakire Hikayeleri balayında baldız Baldızı Baldızım Baldızımın Baldızımla baldizimi bana Banyoda baş örtülü Bayanla Bayıltıp Bekar ben Beni beş bir BireBir Sex Hikayeler Biri borcuna Boşaldım bozdu çektirdim Çıldırttım Çılgın Çılgın sex hikaye çılgınca çiftlerle ÇOK Dağıttılar-Tecavüz Dayanamadim De dedi defa delice Diğeri Dilber Dilençi doktor dolgun Domalt dul Dul hatun Edemiyordu emme en eniştem Ensest Ensest Hikayeler erkekle erotik erotik hikaye erotik hikayeler Esmer Eş değiştirme Eşim Eşimi Eşimle eteğimi evde Evli Evli Cift Hikayeler fahişem fantazi Fantazimi Fantezi Fantezii Fena fetiş Fetiş Hikayeleri Gay Gay - Lezbiyen Hikayeler Gençlerle Genel hikayeler gibi giriyor gizli kaçamak gogus Gozlu Göğüsleri göt Götler Götten götümden Grup Grup Sex Hikayeleri Gün GÜZEL Halam Hamile hareketli HARIKA Harika Am Hatun hayatımın Hemşire her herşeyi Hikayeler hikayeleri hilal cebeci hirsizi Hocamla Hostes Iktidarsiz iki ilk imam kızı inleyerek iş yerinde hikayeler iş Yerinde Sex jartiyer kadar Kadınla kadin Kadindi Kalcali kalçalarım Kalındı kaloriferci Kanaya Kankamın Kapalı Hatun Kapıcı Kaptanın eşi kardesi kardeşi KARDEŞİM kardeşime Karı karım KARIM Karıma Karımla Karıyı Karimin karisi karsilik kaybedince KAYINBABAM Kayinpederim Kırmızı kısa hikaye Kısa Hikayeler Kısmet kız kız kardeşim kızıl Kızım Kızlıgımı Kızlık Bozma ki Kilotu kişiydiler klüpte kocam kocam beni sikmiyor kocamı aldattım Komsum Komşum Komşumun Komşumuzun kızı Köyde kumar kumarda kusum Kuzen kuzenim KUZENİMİN Küçük leyla Lezbiyen Lezbiyen Hikayeleri lisede liseli Liseli Hikayeleri Liseli kız hikayeleri liseli sex hikayeleri Liseliyi lolita marmaris masaj Masörmü Melis meme Mine msn Mutlu Nihal o ofisteki oğlu Oğlum Okul Okulda okunan Olgun olgun azgın bayan olgun bayan Olgun Bayan Hikayeleri ormanda Orospu Otobüsdeki otobüste öğrenci Öğretmenim öğretti pampiş Parlak patronum Patronuma siktirdim Popomu porno hikaye porno hikayeler porno hikayeleri porno izle Pornocu resimleri Ritayla Robot rus sahil sakso Sarap sarı sarışın Sarisin sekreter Sekreterin seks seks hikaye Seks Hikayeleri seks hikayesi seksi Sevgilim Sevisiyordu Sevişiyoruz sevişme seviştim sex sex hikaye sex hikayeleri sex hikayemiz sex hikayesi Sexi SEXSİ sexyhikayeleri sexyhikayeleri.com sikildim sikiş sikiş hikaye sikiş hikayeleri sikiş izle Sikişiyoruz.Ensest sikiyorum Sikti siktim siktim.Ensest siktirdim siktm soktum sokuyor Spor hocam Stajyer sulandı tabur Tadı tanımadığım adam Tanya Taş komşum Tatil tatili Tatmin taze am tecavuz Tecavüz tecavüz hikayeleri Temizlikci Tesettürlü Teyze Teyzem teyzemin kızı tirasli Tokatla Tuzak Türbanlı Türbanlıyı Ulaşım Araclarında Sex Uydu uyurken uzun Uzun hikaye Uzun hikayeler Üniversite Hikayeleri Üniversiteli Üvey anne Üvey kız kardeşim ve Verdim yalama yaşanmış hikayeler yaşında yaşlı Yengem yeni Yeni Sex Hikayeleri Yesil Yollarda zencilerle zevkten uçtu Zıplatarak Zorla Zorladım Zorlaya