Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
 
 
0
yorum

Yaz tatilim

Merhaba değerli sex hikaye okurları Fazla uzatmayacağım. Yaz tatili için hazırlanmış rezervasyonumu yaptırmıştım. Gideceğim yerde arkadaşların yerleri vardı birisinin barı vardı birisinin oteli vardı onlarda kışın İstanbul?a geldiklerinde ben onlara gerekli özeni gösterip ikramlarda bulunuyordum. Neyse ben tatil bölgesine gittiğimde beni otel sahibi arkadaşı karşıladı yerleştim otele üzerimi değiştirip plaja indim. Bu arada plajda harika bir kız gördüm ama pek öyle ilgilenme fırsatı bulamadım sadece bir kez göz göze geldik o kadar neyse ben otele geri döndüğümde kızda aynı otelde kalıyormuş. Yemeğimizi yedikten sonra ben odaya çıkıp üzerimi değiştirdim bara gidecektim indim bara gittim ortada da bar sahibi arkadaşım bana barın en güzel yerini ayarladı tabi özel olduğum garsonların bana yaptığı hizmetten belli oluyordu. Otelde ki kızda oraya gelmiş bir köşede oturuyordu neyse güzel bir müzik çalmaya başladığında kız ortaya çıkıp dans etmeye başladı. Bende fırsatı değerlendirip bende dans etmeye çıktım ve yanına gidip beraber dans etmeye başladık ama hiç konuşmuyorduk müzik bittiğinde onu benim yanıma davet ettim kabul etti. Artık kıza alıcı gözüyle bakıyordum harika göğüsleri vardı iri göğüsleri her zaman sevmişimdir. Düzgün bir fiziği var incecik beli muhteşemdi. İlk aklıma gelen eğer bu kızı sikmeyi başarabilirsem ayakta kucağıma alıp sikimin üzerine oturtup zıplata zıplata sikmek istiyordum. Bu kısacık hayalin üzerinden içkilerimizi söyledik tanışma faslını da geçirdik artık müzik ve biz vardık.() En son bir slov parça çıktı dansa kaldırdım hem dans ediyor hem de yavaş yavaş rahatsız ve ürkütmeden okşuyordum. Oda bunun farkında olduğu için karşılık veremese de derin nefes alışlarıyla bana onay veriyordu. Müzik bitmiş bar kapanacaktı bizde baya kafayı bulmuştuk. Sahile indik birbirimize sarılarak otelin yolunu tuttuk. Otele geldiğimizde arkadaşım bahçede oturuyordu bizi karşıladı. Bana çok hızlısın be Cem dedi bende ne oldu ki dedim baksana otelimin en güzel kızını kapmışsın dedi. Bende güldüm kızda güldü. Dedim ki sen boşver de bize odaya biraz daha içki gönderir misin dedim. Ok dedi bende kızı alıp benim odaya davet ettim. Tabi kız şifreyi almış ve kabul etmişti odaya çıktık kısa süre sonra odaya güzel bir meyve ve içki tepsisi geldi. Başladık sohbet etmeye falan derken ellerimizle birbirimizi okşamaya başladık. Ben göğüslerini okşadıkça gözlerini kapatıp beni davet ediyordu biz tamamen birbirimize sarılıp sevişmeye başladık. Yavaşça onu soydum zaten yaz günü bütün elbise 3 parçadan ibaretti elimle bütün vücudunu okşarken göğüslerini emiyordum. Yavaşça aşağılara inip muhteşem bacak arasına gelmiştim. Başladım yalamaya bu konuda yani yalama konusunda ustayımdır. Çok kısa yalama faslında orgazm olmuştu bile derken sıra ona gelmişti. Ben uzandım o benim vücudumu yalamaya başladı ve aşağıya indi sikimi dışarıdan okşuyordu. () Derken pantolonumu aşağı sıyırdığında gözleri faltaşı gibi açıldı. Çakırkeyif olan kız kendine gelmişti sanki sikimi görünce uzun uzun sikimi seyretti ve şaşkınlığını atınca sikimi iki eline alıp okşamaya başladı ve sikimin kafasını ağzına alıp içine çeke çeke emiyor sadece sikimin kafasını ağzına sokup vantuzluyor diliyle de sürtüyordu. Boşalacağımı söyledim sikimi ağzından çıkartmadan gözleriyle bana bakarak gülümsüyordu anladım ağzına boşalabilirdim artık ve öylede yaptım tüm spermlerimi ağzına boşalttım. İlk defa böyle bir şey oluyordu neyse çok geçmeden banyoya gidip temizlenip geldik. Tekrar sevişmeye başladık ikimizde tekrar arzu girdabına girdik. Ben taş gibi sertleştim o ise olgun şeftali gibi sulanmıştı artık zamanı gelmişti. Benim barda kurduğum hayal geldi aklıma ayağa kaldırdım koltuk altlarından tutup ayaklarını belime dolamasını söyledim bir elimle kalçasını tutarken diğer elimle sikimi muhteşem amına yerleştirdim ve sonra iki elimle belinden tutup yukarı aşağı zıplatarak sikimin tamamının içine girmesini sağladım. O kadar derinlere giriyordu ki kız her oturmasında nefesini zor alıyordu. Artık hızımızı almıştık. Zıplata zıplata sikerken sanırım o iki defa orgazm olmuştu ben daha birinciyi olacaktım ve bir volkan gibi içine patladım. Her fışkırmamda onu kendime bastırıyordum sabahın ilk ışıklarına kadar sikiştik ondan sonra tam bir hafta otelde bir onun odasında bir benim odamda sabahladık.( ) Tatilden sonra o memleketine ben de İstanbul?a döndüm. Şimdi kış geldi o günleri özlüyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder

Tecavüz Pornolar | Zorla Pornolar | Hardcore Sikiş

Etiketler

21 32 34 3posta 3posta.net 48 abim Abime Abla Ablam Ablamı Ablamın Ablamla Acımadan acımadılar adult Adult hikaye adult hikayeler ağzına Aile Aile Hikayeleri Akrabalarıma aldatıyorum Aldatma aldatma hikaye Aldatma hikayeleri Aldattı Aldattık Aldattım Alman Amca Amcamin amcik anal anal hikayeleri anal sex Annem Anneme Annemle Arabada Sikiş arama arkadasimin Arkadaşı arkadaşım Arkadaşımı asker At Ateşli ateşli amı Ateşli hatun ateşli sex Aycanin ayse Azgın Azgın dul azgın hademe Azgın yengem Babam Babamla bacak Bahçıvanın kızı Bakıcı Bakire Bakire Hikayeleri balayında baldız Baldızı Baldızım Baldızımın Baldızımla baldizimi bana Banyoda baş örtülü Bayanla Bayıltıp Bekar ben Beni beş bir BireBir Sex Hikayeler Biri borcuna Boşaldım bozdu çektirdim Çıldırttım Çılgın Çılgın sex hikaye çılgınca çiftlerle ÇOK Dağıttılar-Tecavüz Dayanamadim De dedi defa delice Diğeri Dilber Dilençi doktor dolgun Domalt dul Dul hatun Edemiyordu emme en eniştem Ensest Ensest Hikayeler erkekle erotik erotik hikaye erotik hikayeler Esmer Eş değiştirme Eşim Eşimi Eşimle eteğimi evde Evli Evli Cift Hikayeler fahişem fantazi Fantazimi Fantezi Fantezii Fena fetiş Fetiş Hikayeleri Gay Gay - Lezbiyen Hikayeler Gençlerle Genel hikayeler gibi giriyor gizli kaçamak gogus Gozlu Göğüsleri göt Götler Götten götümden Grup Grup Sex Hikayeleri Gün GÜZEL Halam Hamile hareketli HARIKA Harika Am Hatun hayatımın Hemşire her herşeyi Hikayeler hikayeleri hilal cebeci hirsizi Hocamla Hostes Iktidarsiz iki ilk imam kızı inleyerek iş yerinde hikayeler iş Yerinde Sex jartiyer kadar Kadınla kadin Kadindi Kalcali kalçalarım Kalındı kaloriferci Kanaya Kankamın Kapalı Hatun Kapıcı Kaptanın eşi kardesi kardeşi KARDEŞİM kardeşime Karı karım KARIM Karıma Karımla Karıyı Karimin karisi karsilik kaybedince KAYINBABAM Kayinpederim Kırmızı kısa hikaye Kısa Hikayeler Kısmet kız kız kardeşim kızıl Kızım Kızlıgımı Kızlık Bozma ki Kilotu kişiydiler klüpte kocam kocam beni sikmiyor kocamı aldattım Komsum Komşum Komşumun Komşumuzun kızı Köyde kumar kumarda kusum Kuzen kuzenim KUZENİMİN Küçük leyla Lezbiyen Lezbiyen Hikayeleri lisede liseli Liseli Hikayeleri Liseli kız hikayeleri liseli sex hikayeleri Liseliyi lolita marmaris masaj Masörmü Melis meme Mine msn Mutlu Nihal o ofisteki oğlu Oğlum Okul Okulda okunan Olgun olgun azgın bayan olgun bayan Olgun Bayan Hikayeleri ormanda Orospu Otobüsdeki otobüste öğrenci Öğretmenim öğretti pampiş Parlak patronum Patronuma siktirdim Popomu porno hikaye porno hikayeler porno hikayeleri porno izle Pornocu resimleri Ritayla Robot rus sahil sakso Sarap sarı sarışın Sarisin sekreter Sekreterin seks seks hikaye Seks Hikayeleri seks hikayesi seksi Sevgilim Sevisiyordu Sevişiyoruz sevişme seviştim sex sex hikaye sex hikayeleri sex hikayemiz sex hikayesi Sexi SEXSİ sexyhikayeleri sexyhikayeleri.com sikildim sikiş sikiş hikaye sikiş hikayeleri sikiş izle Sikişiyoruz.Ensest sikiyorum Sikti siktim siktim.Ensest siktirdim siktm soktum sokuyor Spor hocam Stajyer sulandı tabur Tadı tanımadığım adam Tanya Taş komşum Tatil tatili Tatmin taze am tecavuz Tecavüz tecavüz hikayeleri Temizlikci Tesettürlü Teyze Teyzem teyzemin kızı tirasli Tokatla Tuzak Türbanlı Türbanlıyı Ulaşım Araclarında Sex Uydu uyurken uzun Uzun hikaye Uzun hikayeler Üniversite Hikayeleri Üniversiteli Üvey anne Üvey kız kardeşim ve Verdim yalama yaşanmış hikayeler yaşında yaşlı Yengem yeni Yeni Sex Hikayeleri Yesil Yollarda zencilerle zevkten uçtu Zıplatarak Zorla Zorladım Zorlaya